Aika
05.11.2024
8.30 - 12.00
Paikka
Haaga-Helia, Pasilan kampus
Hyville ideoille on aikakauslehtijournalismissa tarve koko ajan. Mutta mistä hyvän idean tunnistaa, miten se syntyy ja kuinka se myydään? Miten idea visualisoidaan lukemaan houkuttelevaksi paketiksi, ja millä tavalla kohderyhmä vaikuttaa sisällön suunnitteluun? Entä miten sama idea jalostetaan eri kanaviin?
Muun muassa näihin kysymyksiin vastaa tämän vuoden Magazine Symposium, jonka teemana on hyvä idea!
Magazine Symposium on tarkoitettu Aikakausmedian, Aikakauslehtien päätoimittajat ry:n, Helsingin Seudun Journalistien ja Suomen freelance-journalistien jäsenille sekä alan opiskelijoille.
Tilaisuus on maksuton, ja se striimataan etäosallistujia varten. Lähitilaisuus järjestetään Helsingissä Haaga-Helian Pasilan kampuksella (Ratapihantie 13). Lähitilaisuuteen saapuville Aikakausmedia tarjoaa ennen ohjelman alkua aamukahvin/teen ja sämpylän.
Ohjelma
- 8.30 Ilmoittautuminen + kahvi/tee ja sämpylä
- 9.00 Alkusanat, Markkinointi- ja tutkimuspäällikkö, Outi Itävuo, Aikakausmedia
- 9.10 Miten idea visualisoidaan? AD Markus Frey, Kubo, AD Anton Sinelnikov ja vastaava tuottaja Päivi Paulavaara, Yhteishyvä (SOK)
- 9.50 Miten nuorelle yleisölle ideoidaan? Tuottaja Noora Kulta, YLE Kioski
- 10.20 TAUKO
- 10.50 Monikanavaisuus: Miten sama idea jalostetaan eri kanaviin? Sisältöpäällikkö Emmi Nissi, Kotona (A-lehdet)
- 11.30 Miten idea myydään? Freelance-toimittaja Virpi Salmi
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu lähitilaisuuteen tästä linkistä. Lähitilaisuuteen ilmoittautuminen päättyy tiistaina 29.10.2024 kello 12. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitetaan 20 euron suuruinen no show -maksu.
Ilmoittaudu webinaariin tästä linkistä. Webinaariin ilmoittautuminen päättyy perjantaina 1.11.2024 kello 12.
Lämpimästi tervetuloa!
Kuva: Anniina Nissinen