Aika
23.01.2018
15.00 - 17.00
Paikka
Ravintola Pullman Bar
Millainen on hyvä verkkojuttu? Mikä yhdistää paljon luettuja juttuja? Entä vähän luettuja? Miten mitata onnistumista journalismissa ja miten dataa voi käyttää omien juttujensa parantamiseen? Miten Ylessä mitataan onnistumista? Miten voit itse helposti analysoida juttujesi saamaa vastaanottoa ja asettaa tavoitteita?
Ylessä audience editorina työskentelevä Kalle Pirhonen kertoo, millaista tietoa yleisödatasta saa ja miten sen avulla voi kehittää omia juttujaan.
Kalle Pirhonen on työskennellyt pitkään erilaisissa esimiestehtävissä journalististen sisältöjen parissa, viimeksi sosiaalisen median videopalvelun Yle Kioskin tuottajana. Hän on yksi vuoden 2015 alussa startanneen Kioskin perustajista. Ennen Kioskia Pirhonen työskenteli tuottajana Ylen uutistoimistossa ja uutispäällikkönä ja toimittajana Ilta-Sanomissa. Lue Kallen haastattelu Journalistista.
Mukaan mahtuu 30 SFJ:n jäsentä. Tilaisuus on maksuton, mutta ilmoittautuminen pakollista. Osallistuminen on peruttava viimeistään 16. tammikuuta, muuten perimme 20 euron sakkomaksun.
Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.